sobota, 22 grudnia 2012

świąteczna przerwa !


jejejejje.w zasadzie wolne zaczęło się już wczoraj , w szkole tylko 3 lekcje i w dodatku takie ,na których kompletnie nic nie robiliśmy ,nudziłam się strasznie.wigilia klasowa nie wypadła tak fajnie ,jak na to liczyłam.było dość drętwo .wiecie-  nowy wychowawca i tego typu sprawy.krokiety były zimne i twarde ,atmosferę wywiało gdzieś za okno ,jedynie moje pierogi były letnie i dobre.po szkole poszłam do babci pomóc jej w przygotowaniach do wigilii , upiekłyśmy ciacha ,ciasto i zrobiło się późno ,poszłam do domu a później szybicorem do K. porobiłyśmy  zdjęcia  , z czego kilka tylko jest na prawdę fajnych.
( jutro przyjeżdża Liwka ,więc po świętach wybierzemy się na jakąś supermega zdjęcia ) 
jestem mega zmęczona ,jutro na 9:30 do kościoła , w dodatku tak zimno a ja jestem chora od tygodnia ,biorę antybiotyk a widzę tylko małą poprawę .mam nadzieję,że na święta całkowicie się nie rozłożę.
dodaję kilka zdjęć i lecę do brata ,bo truje mi tyłek. 















 bawiłam się trochę nowym aparatem K.świetny jest *___*

 wcisnęłam się w jej super małe spodenki *______________*





na niektórych zdjęciach mam dziwne miny...*___*

15 komentarzy:

  1. Cudowna zasłona :D Chciałabym taką! :D Serdecznie zapraszam na nowy post, ze spoooorą ilością zdjęć z mojej wigilii klasowej :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wigilia klasowa nie wyszła tak miło : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna :) + ja też niestety jestem chora od tygodnia i też poprawy nie widzę... :c

    Zaobserwowałam :*
    indywiidualne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna ;)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładną roletę w pokoju :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://veronicas-bloggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki;), widać, że zdjęcia są robione Canonem, też posiadam taki tylko że 600D a Ty jaki masz?:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że wigilia nie wyszła tak jak powinna.Jak na swojej klasowej w ogóle nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, nasza wigilia klasowa też była beznadziejna, bo mieliśmy ją na godzinie wychowawczej w czwartek, a w piątek i tak były normalne lekcje :( było tak mało czasu, że nikt nawet nie zdążył się podzielić opłatkiem jedynie klika osób siedzących koło siebie, ale ok. ślicznie masz w pokoju i masz bardzo piękne włosy!♥ masz takie naturalnie falowane?:) dziękuję bardzo za obserwację!:)♥ ja również obserwuję, bo bardzo podoba mi się Twój blog :) pozdrawiam i życzę wesołych świąt kochana!:** ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    Obserwuję ;)

    zapraszam do mnie: timetalllin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam lampki nad łóżkiem <3
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !