wtorek, 25 grudnia 2012

z Daczką !



  ani się obejrzałam ,a zleciała już większość świąt.jutro ostatni dzień ,taki nudny ,dziwny ,nie fajny.
ale idziemy z dziewczynami na zdjęcia ,tym razem posiedzimy dłużej ,ja już obczaiłam aparat Liwki , tym razem nie zrobię jej zamazanych zdjęć , a jakby mi coś nie wychodziło to jest jeszcze Kinga ,która w gruncie rzeczy jest lepszym fotografem ode mnie.:D dzisiaj niestety K. nie wyszła na dwór ,bo jest chora (przeze mnie.hihihihih.a tak serio ,nie ma się z czego śmiać .-.-) .liczę na to,że jutrzejsze zdjęcia wyjdą jeszcze lepiej niż dzisiejsze ,tym razem pójdę bardziej przygotowana . zresztą...sami spójrzcie na to ,co wyszło :

 Daczka ,kwakwakwakwa <3






 te powyżej przerobione ,niżej prosto z aparatu.









6 komentarzy:

  1. jeju jakie piękne zdjęcia.
    Masz świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej podobają mi się te surowe wersje, ale i tak wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this sweater!!
    Merry Xmas!
    follow me on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu ale ty ładna ♥__♥
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !