wtorek, 11 grudnia 2012

rough week,dear.


rough week,dear.;/ nie mam czasu na pisanie długiej notki ,więc po prostu napiszę kilka zdań ,dodam mix zdjęć i mykam się uczyć.jakoś mało czasu w tym tygodniu ,mam nadzieję,że przez święta nadrobię i będę dodawała znacznie więcej notek. jutro znowu próbne egzaminy : polski i historia&wos .to drugie jest moją słabą stroną ,nienawidzę tego przedmiotu ! ale zgaduję,że nie tylko ja tak mam .przez te 3 dni chodzimy tylko na 1 lekcję i 2 ostatnie.miodzio! od 17 do 19 mamy kiermasz w szkole ,każda klasa sprzedaje swoje rzeczy a zarobione pieniądze przeznacza na swoją klasą.mam nadzieję,że uda nam się zarobić kilka groszy ,tym bardziej,że będziemy sprzedawali śliczne bransoletki ,kartki świąteczne ,pyszne babeczki i ciasteczka (które przed chwilą skończyłam piec ) ! miałam się nie rozpisywać,więc kończę ,napiszę prawdopodobnie na weekend o ile czas na to pozwoli :)


                                                               śniegśniegśniegśnieśniegśnieg!



4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !