niedziela, 7 października 2012

sobota w mokrych butach


tak jak mówiłam ,w pt po szkole pojechaliśmy do Berlina.w sumie po przyjeździe nic nie robiliśmy ,bo było jakoś już po 18. w sobotę padał deszcz i popsuł nam nasze wszelkie plany ! no ,ale wybraliśmy się na ten spacerek do centrum .miałam do kupienia kilka rzeczy ,więc akurat świetnie się złożyło.
chodziliśmy dość długo ,co było trochę spowodowane dziećmi ,czyli Kubą i Dominikiem ,na których musieliśmy uważać .bez nich poszłoby nam znacznie szybciej .w drodze powrotnej część pojechała autobusem a my poszliśmy na pieszo... co było złym pomysłem .na dworze padało , przeczekaliśmy najgorsze ,ale ulice były zalane , nowe buty przemokły mi calutkie .przejść na światłach to było prawdziwe wyzwanie .w dodatku oberwało nam się wodą ,którą rozpryskał na nas tramwaj z mostu. katarek lekki mam ,co się świetnie składa ,bo może uda mi się nie ćwiczyć na jutrzejszym w-fie.....
zamiast opowiadać pokażę wam kilka zdjęć,które udało mi się zrobić : 





 w tym nowym centrum organizowali jakiś model casting .w jury siedzi jakiś facet ,który pomagał w karierze heidi klum . imienia i nazwiska niestety nie znam .;/

 dostać się do primarku to był prawdziwy hardcore. ludzi było jak mrówek , przepychali się ,kolejki do kasy były kilometrowe. w dodatku przebieralnie szlag trafił . a lustra ? TEŻ !




 w drodze powrotnej padało i to właśnie ten nieszczęsny tramwaj ochlapał nas z góry wodą. 
drogę pod mostem ,jak widzicie,całkowicie zalało , zakrywała ponad pół samochodu .



 wyszło na to,że kupiłam spódniczkę ,sweterek , lakier do paznokci i torbę <3 aa.no i jeszcze buty ,które leżały gdzieś koło łóżka jak robiłam to zdjęcie :)

no i dzisiaj na śniadanko ,przed wyjazdem ,obowiązkowo mullermilch ! czekoladowy <3

2 komentarze:

  1. Chętnie bym się znów wybrała do Niemiec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Primarku.
    Bo patrząc na tych ludzi, to pewnie superowo tam jest!!


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !