poniedziałek, 13 sierpnia 2012

under water 1


Muszę przyznać ,że bez Kingi nudzi mi się strasznie.Kinga ! wracaj szybko z tej zakichanej Irlandii.:$
tęsknimy tu za tb.-.-

dzisiaj do roboty nie mam nic szczególnego.nie długo wychodzę z Pauliną , siostrą K. , muszę kupić kilka rzeczy i pójść oddać książki do biblioteki.a no i do sh zajdę ,zobaczę czy coś nowego się nie pojawiło.
poluję na długie spodnie , z wysokim stanem.nie wiem czy tu takie znajdę ,ale napisałam już esa do Liwii,żeby szukała tam u siebie, w Lesznie.
dzisiaj byłam z mamą w księgarni , kupiłyśmy książki do szkoły i kilka długopisów , ołówków .w sumie to wszystko ,bo żadnych kredek i innych pierdół nie noszę.może powiem inaczej : nie są już nam potrzebne.
zostały tylko zeszyty .ale na to jest jeszcze trochę czasu. egzaminami coraz mniej się przejmuję , a myślę o balu.tsa.wielkie wydarzenie . lecę ,bo nie chcę żeby P.na mnie czekała.wieczorem dodam jakiś filmik !
a na razie zdjęcia z serii under water cz.1








5 komentarzy:

  1. ale swietne zdjecia :d

    Wejdziesz w reklamę/y po prawej stronie bloga w pasku bocznym pod napisem " Kliknij na reklamę " ? :)( Jest to pierwszy gadżet po prawej ) Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej.. zdjęcia są genialne.. jestem miłośniczką zdjęć pod wodą *.*
    Zapraszam też na mojego bloga just7breathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !