niedziela, 4 sierpnia 2013

Ahoj moi mili !


 Wczoraj wieczorem ,ok.23 wróciłam z Chorwacji ! Droga była długa i męcząca ,im bliżej Polski tym bardziej chciało się do domu ! Jechaliśmy jakieś 17 godzin ,krócej niż w tamtą stronę . Wciąż patrzę w lustro i nie mogę przyzwyczaić się do widoku siebie ,strasznie się opaliłam ,na czym w sumie mi bardzo zależało ! :) 
spotkałam się w Chorwacji ze znajomymi ,cały rok czekaliśmy na to spotkanie ! mieliśmy mały problem z porozumieniem się ,bo ja jestem z Polski a oni z Bośni ,ale okazało się,że nasz angielski wcale nie jest taki zły i jakoś się dogadaliśmy !
To były rewelacyjne 2 tygodnie .Spójrzcie ! : 

 to już w drodze powrotnej , Chorwacja - Polska. 

 początki smażenia się na słońcu ! 








na razie daję zaledwie kilka zdjęć ,ale wydaje mi się,że tych najlepszych ! potem postaram się dodać więcej :)

pozdrowionka !

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !