sobota, 16 lutego 2013

sobota


  to była zdecydowanie najaktywniejsza sobota od tygodni .poszłam z K. na zdjęcia , z których w sumie coś wyszło ,ale ja jak to ja po powrocie do domu stwierdziłam,że brzydko wyszłam na tych zdjęciach chociaż w aparacie wydawały się ładne...as always. we wcześniejsze soboty ,cały dzień siedziałam w domu i męczyłam komputer. oprócz spaceru zrobiłyśmy część prezentu dla kolegi z Bośni , najpóźniej we wtorek będę musiała go wysłać ,bo zanim dojdzie na to zadupie do Sarajeva to trochę minie , a urodziny ma już 26 lutego.
poprzerabiałam kilka ''najlepszych'' zdj . i wstawię je tutaj ,bo nie lubię posta bez zdjęć...



a
złapało ostrość tam za mnie -.-







dopiero teraz zauważyłam ,że ta dziurka w chrząstce wygląda przerażająco *.*

11 komentarzy:

  1. 6 zdjęcie jest świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mega kolczyki <3
    http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor kurtki <3 Zapraszam na nowy post, jest bardzo króciutki, ale będzie mi miło, gdybyś wpadła <3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladasz, a jakie kolczyki <3 mrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :*
    Super kolczyki <3

    http://wiktoria17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog!! :D Obserwuję ;] Mam pytanie, ile masz lat? Zapraszam do mnie: chocolatecakeever@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. FAJNIE TU.
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też tak zawsze mam, że niby jest ładnie, a potem jak przeglądam zdjęcia na spokojnie to jednak... coś nie gra

    OdpowiedzUsuń
  9. ale GENIALNE kolczyki! mega są ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się zdjęcia, a kilka dziurek w uchu jest mega :) zapraszam do mnie: jogdanowjasim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. całość bardzo spoko,a kolczyki miazga!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !