wtorek, 6 listopada 2012

ciężki tydzień


Wybiła ta godzina ,kiedy zdecydowałam się napisać posta ! Napisałabym coś wcześniej ,ale nie mam zdjęć ,Kinga jest niechętna do wszelkich wyjść mających na celu zapełnić nasze archiwum ,ale liczę ,że wpadnie coś w sobotę ,bo prawdopodobnie jedziemy na bednarka do słubic ,miejmy nadzieję,że jakiś bilety jeszcze zostały ,potrzebne nam 4 ,only 4.tak więc, co do tytułu ,tydzień faktycznie ciężki ,jutro jakiś konkurs z historii -.- i kartkówka ze słówek z angielskiego. w czwartek sprawdzian z historii a w piątek...fizyka !
podtrzymuje mnie na duchu tylko ten fakt ,że w sobotę koncert i afterparty ,na które ,nawet gdybyśmy nie miały biletów -możemy iść ! wiem,że dużo nie napisałam ,ale nie mam zbytnio czasu na długie ballady ,coś dłuższego napiszę pewnie w niedzielę,bo w sobotę wrócimy późno. :3
miłego tygodnia ! jutro już środek ,do weekendu szybko zleci. 


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !