sobota, 2 czerwca 2012

N.P


dzisiaj sobota i nova park.w zasadzie na te zakupy w gorzowskiej galerii czekałam długo.z niecierpliwością 
i takie tam. a w zasadzie dużo rzeczy nie kupiłam.raptem szorty (C&A) , miętową koszulkę na ramiączkach ( diverse) , białą koszulkę I <3 coś tam , granatową bluzkę z 3/4 rękawami (New Yorker) , kokardki do włosów (H&M) i...bransoletkę (house). ogólnie jestem zadowolona ,ale liczyłam na większe łowy :)
jejku.bym zapomniałam.kupiłam jeszcze strój kąpielowy w Cubusie.jak dla mnie - genialny.
przy najbliżej okazji wam go pokażę.a jak nie teraz to na wakacjach.
dzisiaj znowu pożyczyłam od Kingi kilka książek. a dokładniej 3.jeszcze zalegam jej z jedną,którą już
przeczytałam.spotkałyśmy się z K jakoś tak przed 21 i poszłyśmy połazić.-najpierw do abc a potem do domku przez park.trochę zamarzłam ,ale w domu się rozgrzałam.nie ma to jak miłe ciepełko w domu , a za oknem
wiatr itede.
nie bardzo wiem,co teraz robić.nauczyłam się 3 tematów z biologii z działu układ rozrodczy .zostały mi jeszcze 4.ale to już później.spr. dopiero w środę.chociaż wątpię ,żebym miała czasu uczyć się w pon.bo we wtorek z kolei ...sprawdzian z matematyki.o zgrozo !

 moja któraśtamkolacja. jeśli któraś z was jest odważna niech wypróbuje mojego proste sposoby na istne cudo *___* . więc tak : potrzebne będą : jogurt naturalny , musli , suszona żurawina i rodzynki.jeśli nie macie żurawiny mogą być same suszone rodzynki.to bez różnicy.wlewamy jogurt do miseczki/kubka , wsypujemy składniki ,których jest niewiele i mieszamy! żeby było jeszcze lepsze możecie dodać świeże tryskawy tak jak ja to zrobiłam ! :) na prawdę pyszne.czy to na śniadanie czy na kolację!




jutro dodam więcej zdjęć.dzisiaj post tak na szybko. 

3 komentarze:

  1. ale śliczna kokardka <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tej miętowej bluzki :D
    urocza kokardka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo bardzo ładnie :))

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !