sobota, 5 maja 2012

beznadzieja niedziela & Kamil



cześć i czołem !

za 14 minut nowy dzień.czyli oo nie.niedziela ! jest to dla mnie najgorszy dzień tygodnia.pomimo ,że do nauki nie mam nic ,bo poniedziałkowe lekcje są strasznie luźne , to postanowiłam pouczyć się na środę z historii i na wtorek z chemii.dział z historii jest obszerny więc wolę zacząć wkuwać już teraz.tym bardziej ,że stwierdziłam powalczyć o tą 6 na koniec :) yeeah.ja i 6 z historii. w 1 klasie nie szło mi najlepiej a tu mam już dwie 6 i dwie 5.więc...nie mam nic do stracenia :).ogólnie do końca roku zostały nie całe 2 miesiące więc trzeba w końcu wziąć się za naukę. tym bardziej ,że moja sytuacja z fizyki nie jest za ciekawa...

oczywiście jak już wiecie w BnG (czyt.bitwie na głosy) wygrał Kamil ! jakoś nigdy szczególnie za nim nie szalałam.owszem lubiłam go ,ale jak już powiedziałam , bez szaleństwa.a teraz...uhu, łoho i inne przymiotniki które przyjdą mi na myśl kiedy o tym myślę.
staramy się z K o pełnoletnią osobę ,która zabierze nas na koncert do ZG.jak to powiedzieli moi rodzice - bez tego ani rusz :D ;// 
bilety nie są drogie bo tylko 10 zł.w dniu koncertu 20. no i jeden minus to to ,że ten koncert jest 24 maja. w...CZWARTEK.od 17 do 24.czyli nie ma mowy ,żeby iść na następny dzień do szkoły.suuper! ale...co na to rodzice ...






 yeeaaaah <3






8 komentarzy:

  1. fajne pomysły masz na zdjęcia:d

    OdpowiedzUsuń
  2. koncert w ZG? to ja tu mieszkam i o niczym nie wiem?! ;o hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no serio.do tego bd chyba dżem i wgl.coś takiego.wiem że bd jeszcze inne zespoły.bo o tym w zasadzie nie jest głośno.ja się dowiedziałam od przyjaciółki a ona chyba z neta :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !