środa, 18 kwietnia 2012

''środek tygodnia'' - środa


Czas leci bardzo szybko.niedawno był jeszcze weekend a tu mamy już środę.tz.''środek tygodnia''.
poniedziałek był dla mnie strasznie męczący ze względu na wos i niemiecki. nasz kochany nauczyciel od wiedzy o społeczeństwie zawsze do pytania zostawia mnie na koniec...i w pon.16 kwietnia był właśnie ten KONIEC.
rozsiadłam się wygodnie na fotelu obok nauczyciela( swoją drogą strasznie wygodny ten fotel tyle że zapadasz się z nim ;p) i dla mnie to byłby faktycznie koniec gdyby nie Klaudia która siedzi w pierwszej ławce.biurko naszego pana było na tyle wysoko,że K mogła pisać karteczki z odpowiedziami. oczywiście wiedziałam co nie co ,ale specjalnie się nie przygotowywałam. - liczyłam na szczęście.po raz kolejny.
We wtorek pojechaliśmy na ''wycieczkę'' .jechaliśmy niesamowicie daleko, bo aż 20 minut - 20 km :d
Na komisariacie było nawet nawet , dali nam 1 h 15 min na pochodzenie po sklepach.co to jest ? :D ja jakieś 2 godziny rozglądam się a kolejne 2 godziny spędzam na kupowaniu wybranych rzeczy.dodatkowo pewnie coś sb upatrzę i zdaję sb sprawę z tego,że muszę to mieć ,więc jeszcze kilka minut +.
Lekcja w stacji meteorologicznej była strasznie nudna .i trwała jakieś plus minus 20 minut.potem do domku.powrót zaplanowano na 14.wróciliśmy o przed 13.
Najbardziej dzisiaj to obawiałam się chyba biologii. mieliśmy mieć sprawdzian( i faktycznie był) a ja w zasadzie się nie uczyłam...i nie zawsze wiadomo co naszej nauczycielce strzeli do głowy i jakie pytania da.czasami(czyt.b.często) pojawiają się pytania z kosmosu albo nikt nie wie o co w nich chodzi. ;/ ;d
jutro na 9 , 5 lekcji ! jedyne na co trzeba się przygotować to...historia.chociaż powiedziała nam że bd dokańczać temat...chrzanić to :D dzisiaj dam już sobie spokój.''pouczę się jutro''...................



 mhm.TY I JA...


 uchylę wam rąbka tajemnicy...nikomu w zasadzie nie pokazuję moich bazgrołów. więc czujcie się zaszczyceni ! ;p

torba ,którą kupiłam jakieś tydzień temu.jakość nie taka jak być powinna ale z aparatem mojego taty coś się stało.ups.to pewnie jaa....*.*


                   long long hair...wybaczcie za słabą jakość.                             a tu mój kłos.rozlatujący się ;p

PFF


* Mam problem z miejscem na dysku.podobno mi się skończył (?xd). a nie chcę wykupywać pojemności .
ktoś wie jak to rozwiązać  ? 
Jak usunąć stare zdj. z picasy?

21 komentarzy:

  1. Ładna torebka. :) To jakiś nowy smak Tymbarka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz :)
    świetne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia
    dzieki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia jak to zrobić ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nie wiem o co chodzi, normalnie da się usunąć zdjęcia chyba ,że nie rozumiem twojego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne włoski *

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz sliczne wlosy ! w dodatku boska torba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kapselki od tymbarka, hyhy. :p
    ładniusi szablon!

    OdpowiedzUsuń
  9. właściwie to moja rodzinka ma, ja tam nie mieszkam, dlatego nie za często jestem w tym parku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka świetna! Cudowne włosy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. p.s niestety nie wiem jak Ci pomoc ;<<

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiamte teksty z tymbarka, fajna torba, zapraszam rownież do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie rysujesz i nie gadaj że nie i masz ładne włosy ! ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! - odwdzięczę się !